Laden Evenementen
Dit event is voorbij.

Op 25 oktober organiseert het lectoraat AgriFood Marketing weer een marketingpodium, deze keer over Neuromarketing – de werking van het consumentenbrein.

De werking van marketing stimuli (verpakking, logo, merk en/of campagne) is te meten in het brein van de klant. Martin de Munnik, specialist in de werking van het consumentenbrein, komt ons meer vertellen over neuromarketing. Wat is het? Wat kunnen we ermee? En wat betekent het voor de dag van morgen?

Martin is oprichter van Neurensics, . Het bedrijf is recent door de Advertising Research Federation genoemd als ‘World Industry Leader’. En door Unilever’s The Foundry verkozen tot een van de 50 meest innovatieve marketinginitiatieven.

Ook is hij auteur van het succesvolle boek ‘De koopknop’. Met zijn brede achtergrond en unieke kennis van toegepaste neuromarketing geeft hij voor (inter)nationale ondernemingen een renderend markt- en merkbeleid vorm.

Kortom, een podium dat je niet wilt missen!

Programma
15.15 uur: Inloop
15.30 uur: Welkom gevolgd door inspiratiesessie door Martin de Munnik
17.00 uur: Afsluitende borrel

Locatie
De Deel, HAS Hogeschool, ‘s-Hertogenbosch

Blijf op de hoogte (oud)

[contact-form-7 404 "Not Found"]
Stel hier uw vraag